
5 Powerful Ways to Re-engage Your Small Business Customers
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
As a small business growth consultant, I'm consistently amazed by the lack of follow-up from local businesses I patronize. This represents a significant opportunity for small businesses willing to implement strategic re-engagement tactics. By staying top-of-mind with customers who have already demonstrated interest in your offerings, you dramatically increase the likelihood they'll return to you instead of trying a competitor the next time they need your product or service.
Ce que les auditeurs disent de 5 Powerful Ways to Re-engage Your Small Business Customers
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.