
5: The Shift Sessions: Cracking the Codes of Commerce
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Behavioural shifts during the pandemic pushed more people online and ecommerce saw ten years of growth in ten months.
To catch up, companies digitised 20-25 times faster in 2021 than the year before, and the fight to win consumers online – and in the real world – is now fiercer than ever.
But what can brands do to get commerce right? Is there a one-size-fits all approach? And how will commerce change in the future?
To find out, we spoke with Steve Mader, Global Head of Commerce at PHD Global Business.
Ce que les auditeurs disent de 5: The Shift Sessions: Cracking the Codes of Commerce
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.