
Be A People Person | Justin Lloyd
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
This episode is sponsored by Compsys- Computers, Systems, and Services! If you are in the need for IT outsourcing, data storage and security, or hardware as a service, check our friends down at Compsys. They will surely take care of you the right way, first.
In this episode we will learn about how being a people person will advance your leadership skills. Justin Lloyd tells us the difference between empathy and sympathy and which side of the fence you want to be on.
Learn Justin's secrets to being available to his customers while still keeping that work-life balance.
Ce que les auditeurs disent de Be A People Person | Justin Lloyd
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.