
Beyond Instinct: Using Feasibility Studies to Guide Campaign Strategy
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Send us a text
Convergent's Jay Werth and Pam Reid discuss the importance of conducting a feasibility study before launching a capital or comprehensive campaign.
Pam emphasizes that feasibility studies provide crucial intelligence for a case for investment development and informed decision-making. She also introduces the IMPACT acronym for case content: Introduction, Mission, Problem, Actual Impact, Call to Action, and Transparency. Pam advises that draft cases should be concise, visually appealing, and tailored to the audience.
Curious why Comprehensive Campaigns are a game-changer for nonprofit fundraising? Sign up for updates!
Ce que les auditeurs disent de Beyond Instinct: Using Feasibility Studies to Guide Campaign Strategy
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.