
Beyond the Bar: Rethinking After-Hours Events - TSI20.4
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Chances are you’ve been overlooking a key demographic in the audience at your events – people who choose not to drink alcohol for a variety of reasons, including those in recovery.
Did you realize that could be a quarter of your audience or more? So in the same way gluten-free or vegan are now standard options at events, it’s time to reconsider the non-alcoholic beverage alternatives too.
Networking doesn’t have to happen around the bar. In this episode, Sober Life Rocks founder Laura Nelson shares strategies and practical examples on how to:
- Change the after-hours experience to create better connections
- Craft more creative alcohol-free drink options
- Educate bartenders on how to make all guests feel included
- Design interactive spaces that don’t revolve around drinking
Ce que les auditeurs disent de Beyond the Bar: Rethinking After-Hours Events - TSI20.4
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.