
Bruce McCarthy & Melissa Appel | How We Tested Our New Book
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this engaging podcast episode, David J Bland hosts Bruce McCarthy and Melissa Appel, who share their insights on product management, stakeholder alignment, and the journey of writing their new book, 'Aligned.'
They discuss the challenges of managing stakeholders, the importance of face-to-face communication, and the iterative process of testing ideas and content for their book.
The conversation also dives into marketing strategies post-publication and the exploration of new audiences and formats to enhance the book's impact.
Ce que les auditeurs disent de Bruce McCarthy & Melissa Appel | How We Tested Our New Book
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.