
Client Red Flags
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this conversation, Adam Walter and Skip Ziegler discuss the critical topic of customer red flags in the context of managed service providers (MSPs). They explore how to identify red flags in client relationships, the importance of client compatibility, and strategies for managing toxic clients. The discussion emphasizes the need for a pre-agreement checklist, evaluating client turnover rates, and finding ideal clients to foster a positive business environment. The conversation concludes with actionable takeaways for MSPs to improve their client relationships and business growth.
Ce que les auditeurs disent de Client Red Flags
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.