
EP10. Rebranding Journey & Lessons Learnt, with Adinda Rosyadha, IPM
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, Adinda Rosyadha, Head of Marketing at IPM, shares her experience leading IPM’s rebranding and the key lessons she learnt along the way.
By the end of this episode, you’ll learn:
- Why authenticity matters - how to position your brand based on real strengths rather than overpromising
- The importance of clear brand guidelines so all teams can align their messaging with the rebrand
- How to measure rebrand success, from key metrics to customer perception shifts
If you're considering a rebrand, this episode is packed with actionable insights.
🎧 Listen now!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Ce que les auditeurs disent de EP10. Rebranding Journey & Lessons Learnt, with Adinda Rosyadha, IPM
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.