
Ep 264: Facilitating a Equivalence Structure Problem String - Multiplicative Reasoning
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
How can Problem Strings help build big ideas? In this episode Pam and Kim walk through a Problem String that helps students dig into area and multiplicative equivalence and helps you know how to expertly facilitate.
Talking Points:
- Facilitating the string
- Teacher moves during the string
- Modeling the string
- Equal products means total area is the same
- Why we want students to have lots of experience with concepts rather than just direct teaching.
Check out our social media
Twitter: @PWHarris
Instagram: Pam Harris_math
Facebook: Pam Harris, author, mathematics education
Linkedin: Pam Harris Consulting LLC
Ce que les auditeurs disent de Ep 264: Facilitating a Equivalence Structure Problem String - Multiplicative Reasoning
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.