
Episode 243: Pause to Ponder - When Autonomy Meets Apathy
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this conversation, Charles Williams reflects on the challenges faced in educational leadership, particularly the struggle between fostering teacher autonomy and the ingrained culture of compliance. He discusses the importance of creating a supportive environment for educators, recognizing the need for both structure and freedom in professional development. The conversation emphasizes the significance of alignment between leadership beliefs and teacher needs, ultimately advocating for a responsive approach to leadership that prioritizes growth and commitment over mere compliance.
Ce que les auditeurs disent de Episode 243: Pause to Ponder - When Autonomy Meets Apathy
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.