
Episode 245: Pause to Ponder - When Fairness Feels Like a Threat
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this reflection, Charles Williams addresses the alarming trends in education regarding equity, particularly focusing on the backlash against initiatives aimed at supporting Black students. He emphasizes the importance of the Black Student Success Plan in Chicago, arguing that it is a necessary corrective measure to address systemic neglect and disparities faced by Black students. Williams challenges the misconception that equity efforts harm other groups and highlights the benefits of equitable practices for all students. He calls for educators to resist political pressures that undermine equity and to advocate for the rights and futures of marginalized students.
Ce que les auditeurs disent de Episode 245: Pause to Ponder - When Fairness Feels Like a Threat
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.