
Fresh Perspectives on Trade Show ROI & Impact - TSI20.5
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Everybody says trade shows are all about the ROI …
Yet most exhibit marketers aren’t doing enough to measure or prove it to their accounting department.
So I invited my friend Rich Vallaster to join me for a candid conversation that puts ROI in context for both exhibitors and show organizers. Listen in as we break down what needs to change in both metrics and mindset:
- Why it’s so important to measure ROI (before someone else does it for you!)
- What show organizers can do to help exhibitors get better results
- How shows can add value for exhibitors
- What some shows are doing to blur the line between education & the show floor
Ce que les auditeurs disent de Fresh Perspectives on Trade Show ROI & Impact - TSI20.5
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.