
Fueling Loyalty: How ADNOC Is Redefining Convenience Retail (#685)
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
This episode is available in audio format on our Let's Talk Loyalty podcast and in video format on www.Loyalty.TV.
In this episode Bill Hanifin, CEO Wise Marketer Group, speaks with recognized industry figure Deepak Pradhan, Head of Loyalty Program & CRM at ADNOC Distribution.
This conversation will share a vision for the future of convenience and fuel retailing and will surely create “store envy” among many retailers. The state of the art at ADNOC is incredible.
Listen as we dig into how ADNOC is innovating in customer loyalty in this new retail model.
The episode is sponsored by Comarch.
Show Notes:-
1) Deepak Pradhan
2)ADNOC Distribution
Ce que les auditeurs disent de Fueling Loyalty: How ADNOC Is Redefining Convenience Retail (#685)
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.