
Fundamento - Powering Contact Centers of the Future with Generative AI
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Listen to the story of Megha Aggarwal and Ankit Durga from Fundamento.
Fundamento is an AI virtual agent that helps enterprises reduce costs by 60% in their contact centers, while improving accuracy and customer satisfaction. Named among the 'Top AI Companies in Asia' by Google, Fundamento is tackling one of the biggest markets for the application of Gen AI- call center automation.
At publication of this episode, Fundamento is actively raising funds.
Angel investor Blerta Toska joins the Investor Talk at the end of this podcast.
Hosted by Hester Spiegel and Maaike Doyer, founders of Epic Angels.
Ce que les auditeurs disent de Fundamento - Powering Contact Centers of the Future with Generative AI
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.