
Harnessing Creativity: AI, Typos, and Anger Management
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Send us a text
In this week's episode of 'How Not to Be Successful,' Kevin and Abbie discuss the quirks and pitfalls of running a business. Abbie shares her pet peeves about typos and grammatical errors, especially in professional settings, while Kevin debates the hidden costs of trendy products and whether we're just paying for a lifestyle choice. The duo also dive into topics like anger management, cold showers, and the significance of quality customer service in business. Plus, they get personal with a thought-provoking question about apologies. Tune in for a blend of humor, insights, and a touch of life advice!
Ce que les auditeurs disent de Harnessing Creativity: AI, Typos, and Anger Management
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.