
How To Personalize Direct Mail Campaigns For Even Greater Response
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
When your customers/prospects receive a piece of direct mail from you, do they really feel like you're speaking directly to them? Or do they feel like they're being sent the exact same junk mail as thousands of others?
Bill Glazer teaches exactly how he and Dan Kennedy personalize and segment their sales letter messaging by walking step-by-step through their very own direct mail campaigns. Get a behind the scenes look on how Dan is able to attract MASSIVE crowds to his live events every year!
MagneticMarketing.com
NoBSLetter.com
Ce que les auditeurs disent de How To Personalize Direct Mail Campaigns For Even Greater Response
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.