
How To Set Up An Ecommerce Delivery Experience That Will Wow Your Customers
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
We've all had good and bad delivery experiences purchasing products online. For ecommerce businesses, providing a good delivery experience will often lead to a repeat purchase. While a bad one will lead to repeat calls to customer service, and that creates a drag on your staff, and hurts your bottom line.
Host Francois Marchand is joined by Anders Ekman—Co-Founder & COO at Ingrid—to talk about how to optimize your business's delivery experience for your customers and your team.
Ce que les auditeurs disent de How To Set Up An Ecommerce Delivery Experience That Will Wow Your Customers
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.