
How to Build Your Arts Marketing Budget
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Marketing has changed so much for arts administrators in recent years that you might not know how to maximize your marketing budget these days. What percentage should you allocate? What marketing channels are the most effective this year? How much should you spend? This episode, Aubrey explains how to think strategically about reaching the audience you want—and how to budget for it.
The Offstage Mic is made possible by Artelize: their Audience Retention Dashboard is the one-stop place to access your audience data across every important metric. And also by Annual Fund Toolkit: they’ve built a support system to help grow your donor community and major gift pipeline.
Ce que les auditeurs disent de How to Build Your Arts Marketing Budget
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.