
Key branding takeaways from Cannes Lions 2025, with Autodesk’s Dara Treseder
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
At the Cannes Lions Advertising Festival, top agencies and brands vie for awards and hustle to close deals. As this year’s event draws to a close, Autodesk’s CMO Dara Treseder returns to Rapid Response to share the insider buzz — from creator-love to a surge in sports content. Treseder also reveals the way lauded campaigns are utilizing AI, and how brands everywhere are navigating a politically and socially polarized market.
Visit the Rapid Response website here: https://www.rapidresponseshow.com/
See Privacy Policy at https://art19.com/privacy and California Privacy Notice at https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Ce que les auditeurs disent de Key branding takeaways from Cannes Lions 2025, with Autodesk’s Dara Treseder
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.