
Kids Media Club x Precise TV - YT Series: YouTube and Kids Media
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this special episode of the Kids Media Club Podcast, sponsored by Precise TV, we’re joined by Denis Crushell, Chief Commercial Officer of Precise TV to dive into their PARK report on YouTube viewing habits among UK kids and families. Hosts Andy, Emily, and Jo unpack key insights, including YouTube’s dominance as the #1 platform for kids and the influence children have on household purchasing decisions. Plus, don’t miss an exciting announcement about an upcoming live event you won’t want to miss!
https://www.precise.tv/kidsmediaclub
https://www.precise.tv/
Ce que les auditeurs disent de Kids Media Club x Precise TV - YT Series: YouTube and Kids Media
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.