
Marketing: Creating demand in a purposeful way
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
"It's time for a reset, and marketing should be at the forefront of this. At the moment only 7% of CMOs get invited to Board meetings, whilst 98% of CFOs do. Marketing is about creating demand and understanding how customers have changed. Now's the time to adapt our relationships with consumers, stakeholders and our role in society in terms of generating value at all levels."
Hear what Andrew Thomas, Commercial marketer and Digital Transformation Coach has to say about how the responsibilities of marketers now and how they can market their brands in more purposeful ways.
Ce que les auditeurs disent de Marketing: Creating demand in a purposeful way
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.