
Marketing Lessons for Therapists: What Broadway Can Teach You
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, Nadene discusses the significance of using client language to increase connection, potency and convert in therapy marketing. Nadene draws inspiration from Tim Minchin's insights on writing for children in the musical Matilda and similarities she sees between therapist marketing difficulties.
Ready to create additional income streams with your expertise? Join the waitlist For Thrive Amplified: Amplify Your Expertise, Amplify Your Profit here
Ce que les auditeurs disent de Marketing Lessons for Therapists: What Broadway Can Teach You
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.