
Mini: The Return of HBO Max
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this Soul & Science mini-episode, Jason unpacks why the HBO brand is once again reclaiming its name, and what this says about brand equity, consumer sentiment, and the fine art of knowing when to walk it back. From Gap to Tropicana to the Twitter-that-shall-not-be-named, some branding detours are better left reversed.
Key Takeaways:
✅ Don’t mess with strong brand equity—especially when it’s called “HBO.”
✅ A reversal doesn’t have to be a failure if you own it.
✅ Smart brands listen, learn, and even laugh with their customers.
Backtracking isn’t always a step back. Sometimes, it’s just better branding.
Brought to you by Mekanism.
Ce que les auditeurs disent de Mini: The Return of HBO Max
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.