
Mini: Why Do Influencers Start Beverage Brands?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this Soul & Science mini-episode, Jason unpacks the rise of creator-led drink brands—and why the beverage industry has become the go-to playground for digital tastemakers. With built-in audiences and high margins, the formula is simple: influence + hydration = $$$.
Key Takeaways:
✅ Beverages are easy to produce and offer premium profit margins.
✅ Built-in audiences become built-in distribution channels.
✅ Drinks match the lifestyle-driven narratives influencers are already selling.
Forget merch drops. The new influencer flex? Something you can sip.
Brought to you by Mekanism.
Ce que les auditeurs disent de Mini: Why Do Influencers Start Beverage Brands?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.