
Music Marketing, Social Media, Coachella, Rising Ticket Costs, AI Slop
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Welcome to Wholesome Music Podcast with Cameron Ljungkull and Augustus Watkins. It's our first episode and we're talking about the right time to get a manager, the creator economy, how social media broke capitalism, the economics of touring, AI brainrot music, and more!
Links:
- Why Some Artists Are Rethinking Touring https://hmc.chartmetric.com/why-artists-arent-touring-2025/
- Americans Are Paying $300-Plus or Going Into Debt for Concert Tickets, Studies Show https://www.billboard.com/pro/concert-ticket-prices-studies-spending-debt-consumer-trends/
- Into the Horrid Depths of Instagram Reels Music By Kieran Press-Reynolds https://pitchfork.com/thepitch/into-the-horrid-depths-of-instagram-reels-music/
Recorded live at Secret Spot DTLA http://secretspotdtla.com
Cameron Ljungkull https://www.cameronljungkull.com
Augustus Watkins https://augustuswatkins.com
Ce que les auditeurs disent de Music Marketing, Social Media, Coachella, Rising Ticket Costs, AI Slop
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.