
SoS #40: Supplier Engagement: Lessons from the Front Lines
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Tired of "supply chain engagement" programs that generate more surveys than carbon reductions?
In our latest episode, Saif Hameed and Beth Jones (Supply Chain Decarbonisation Lead, Altruistiq) cut through the hype to outline a framework for real impact:
- Align before action: Bridge internal agendas and make procurement central—they understand the supplier relationships.
- Evolve data, don't overhaul: Progress from compliance surveys to product carbon footprints - without specific PCF components, you're collecting numbers, not insights.
- Integrate commercials: Embed carbon into procurement metrics (e.g., “The Three C’s: Cost, Cash, Carbon), rather than treating as a side issue.
- Prioritise ruthlessly: Focus on suppliers with the highest emissions, strategic value, and collaboration potential.
Tune in below
Ce que les auditeurs disent de SoS #40: Supplier Engagement: Lessons from the Front Lines
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.