
Stop Apologising for Retail—Start Getting Paid
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Hello, my salon friend 👋
Still treating retail like it’s optional? In this episode, I’m tearing up every tired excuse I’ve heard about why salon owners don’t sell—and replacing them with confidence, clarity, and proper professional care.
🔥 We’re covering:- Why recommending retail is part of your job—not a dirty word
- How to ditch the “I’m not a salesperson” identity
- What retail avoidance is really costing your business
- Scripts, mindsets, and pro moves to make retail feel effortless
This isn’t about being pushy. It’s about standing tall, solving problems, and getting paid. Let’s fix it, salon superstar 💪
Ce que les auditeurs disent de Stop Apologising for Retail—Start Getting Paid
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.