
Strictly Business Live From Cannes Lions: How Deloitte and AWS are Harnessing AI Tools
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Variety hosts a conversation during the Cannes Lions festival with Michelle McGuire, principle and chief commercial officer of Converge by Deloitte, and Ruba Borno, VP, global specialists and partners for Amazon’s AWS. The two discuss how their companies are harnessing AI tools and data analytics to guide sports marketing expenditures for blue-chip brands. The pair reflect on how their experiences working together underscore that even the biggest corporate players need partners to help drive the AI productivity revolution.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Ce que les auditeurs disent de Strictly Business Live From Cannes Lions: How Deloitte and AWS are Harnessing AI Tools
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.