
The Formula For Convincing Copy (1 of 2)
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
If only there was a checklist of must-have items in any copywriting campaign, put together by an expert copywriter whose work with clients have yielded undeniably successful results... Oh wait, there is.
Join Bill Glazer as he walks step-by-step through actual campaigns he's put together for his clients, highlighting all the do's and do not's of each piece of written and spoken copy (envelopes, online ads, testimonials, video material, and more!!) Make sure to catch part two next week!
MagneticMarketing.com
NoBSLetter.com
Ce que les auditeurs disent de The Formula For Convincing Copy (1 of 2)
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.