
The one with Calvin Klein CMO Jonathan Bottomley on the business of telling truth with power, an archaeological way of thinking, and the analytical arts.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, Seth sits with Calvin Klein CMO Jonathan Bottomley to talk about lessons learned from—and applied outside—luxury; the important distinction between overthinking and overcomplicating, and the way ideas travel.
See Privacy Policy at https://art19.com/privacy and California Privacy Notice at https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Ce que les auditeurs disent de The one with Calvin Klein CMO Jonathan Bottomley on the business of telling truth with power, an archaeological way of thinking, and the analytical arts.
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.