
This One Thing Can Ruin Your Reputation in Business: Lessons from the Karen Templar Story
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Send us a text
Discover a cognitive bias where people adopt behaviors or beliefs simply because others do, can significantly influence workplace dynamics. Leaders often struggle to manage team morale, perceptions, and reactions in environments where opinions can shift rapidly. A cautionary tale of this effect was the viral response to Karen Templar's blog post about India. This case illustrates how initial praise can transform into a powerful negative backlash with a single trigger.
Ce que les auditeurs disent de This One Thing Can Ruin Your Reputation in Business: Lessons from the Karen Templar Story
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.