
Unifying Your Brand & The Business of the Non-Profit with Micheal Lawrence
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Attention all non-profit business leaders! This one is for you. Tom Douglas sits down with Micheal Lawrence, CEO of Big Brothers Big Sisters Kansas City, one of the fastest growing BBBS agencies in the country. In running his non-profit like a business, Micheal has learned how to facilitate an award-winning culture, unify a brand across multiple locations, build sources of revenue into a non-profit, and reach the lives of children across the entire Kansas City metro area.
Ce que les auditeurs disent de Unifying Your Brand & The Business of the Non-Profit with Micheal Lawrence
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.