
Unlocking Donor Insights: The Power of Market Research in Fundraising
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Send us a text
In the latest episode of Convergent's The Difference podcast, Host Jay Werth discusses comprehensive fundraising campaigns with Li Li from Foursquare Research, Inc.
Li Li explains the importance of market analysis as a tool for nonprofits, likening it to a GPS for efficient planning. She emphasizes the need for unbiased research to avoid confirmation bias and highlights the significance of involving stakeholders.
We invite you to continue tuning in to learn why Comprehensive Campaigns are a game-changer for nonprofit fundraising... sign up for updates.
Ce que les auditeurs disent de Unlocking Donor Insights: The Power of Market Research in Fundraising
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.