
What Law Firm Clients Really Want: Relationships, Reputation, and Responsiveness
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Gina Rubel and Jennifer Simpson Carr unpack what clients are truly looking for from their outside counsel today, drawing directly from the candid insights shared during last week’s General Counsel panel at the Legal Marketing Association’s International Conference. They explore five critical themes that every law firm should understand to strengthen client loyalty, grow relationships, and win new business.
Ce que les auditeurs disent de What Law Firm Clients Really Want: Relationships, Reputation, and Responsiveness
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.