
What the Data Says About Dental Marketing | Justin Strong
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Justin Strong, founder and CEO of Room 118, shares what he's learned from analyzing over 4.4 million data points across 1,000 dental practices. From SEO and paid ads, to reviews and social engagement, Justin breaks down what top-performing practices do differently - and what most dentists are wasting their money on. If you’ve ever wondered whether your digital marketing is actually moving the needle, this conversation is a must-listen.
Ce que les auditeurs disent de What the Data Says About Dental Marketing | Justin Strong
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.