Résultats Éditeur "Audible Studios" dans Marketing
-
-
Storytelling with Data
- A Data Visualization Guide for Business Professionals
- Auteur(s): Cole Nussbaumer Knaflic
- Narrateur(s): Cole Nussbaumer Knaflic
- Durée: 5 h et 43 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Storytelling with Data teaches you the fundamentals of data visualization and how to communicate effectively with data. You'll discover the power of storytelling and the way to make data a pivotal point in your story. The lessons in this illuminative text are grounded in theory but made accessible through numerous real-world examples - ready for immediate application to your next graph or presentation.
-
-
Descriptive, informative, brilliant resource for learning data visualization.
- Écrit par l le 2024-01-17
-
Storytelling with Data
- A Data Visualization Guide for Business Professionals
- Narrateur(s): Cole Nussbaumer Knaflic
- Durée: 5 h et 43 min
- Date de publication: 2018-01-31
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Book Yourself Solid, Third Edition
- The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling
- Auteur(s): Michael Port
- Narrateur(s): Michael Port
- Durée: 9 h et 54 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Book Yourself Solid has been one of the most popular marketing guides in the world for service-based businesses since its initial release in 2006. This new third edition includes updated and expanded strategies, techniques, and skills to help you get more clients and increase your take-home profits.
-
-
Like nails on a chalk board.
- Écrit par Utilisateur anonyme le 2020-01-16
-
Book Yourself Solid, Third Edition
- The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling
- Narrateur(s): Michael Port
- Durée: 9 h et 54 min
- Date de publication: 2018-09-04
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix réduit: 6,99 $ (72% de réduction)
Prix courant: 25,00 $
Cette promotion se termine dansCette promotion est terminée -
-
-
The Power of Broke
- How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage
- Auteur(s): Daymond John, Daniel Paisner
- Narrateur(s): Daymond John, Sway Calloway
- Durée: 8 h et 44 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Here, the FUBU founder and star of ABC's Shark Tank shows that, far from being a liability, broke can actually be your greatest competitive advantage as an entrepreneur. Why? Because starting a business from broke forces you to think more creatively. It forces you to use your resources more efficiently. It forces you to connect with your customers more authentically and market your ideas more imaginatively.
-
-
great read, written by a great entrepreneur
- Écrit par hamza le 2019-07-27
-
The Power of Broke
- How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage
- Narrateur(s): Daymond John, Sway Calloway
- Durée: 8 h et 44 min
- Date de publication: 2016-09-27
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
All Marketers Are Liars
- The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
- Auteur(s): Seth Godin
- Narrateur(s): Seth Godin
- Durée: 4 h et 17 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Every marketer tells a story. And if they do it right, we believe them. We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that an $80,000 Porsche Cayenne is vastly superior to a $36,000 VW Touareg, which is virtually the same car. We believe that $225 Pumas will make our feet feel better, and look cooler, than $20 no-names... and believing it makes it true.
-
-
Powerful book about why you must tell a good story
- Écrit par Utilisateur anonyme le 2018-04-11
-
All Marketers Are Liars
- The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
- Narrateur(s): Seth Godin
- Durée: 4 h et 17 min
- Date de publication: 2005-05-25
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Guerrilla Marketing
- Fourth Edition
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Bob Loza
- Durée: 12 h et 54 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionalized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Filled with hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely revised and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success in the next century.
-
-
This is a must listen to ...
- Écrit par Farsheed le 2019-06-22
-
Guerrilla Marketing
- Fourth Edition
- Narrateur(s): Bob Loza
- Durée: 12 h et 54 min
- Date de publication: 2009-12-11
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The Persuasion Code
- How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime
- Auteur(s): Christophe Morin PhD, Patrick Renvoise
- Narrateur(s): Christopher Price
- Durée: 10 h et 12 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing and sales messages based on a scientific model; NeuroMap™. Regardless of your level of expertise in marketing, neuromarketing, neuroscience or psychology: The Persuasion Code: How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime will make your personal and business lives more successful.
-
-
Très bien expliqué!
- Écrit par Jérôme L. le 2019-10-17
-
The Persuasion Code
- How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime
- Narrateur(s): Christopher Price
- Durée: 10 h et 12 min
- Date de publication: 2018-10-02
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
How Brands Grow
- What Marketers Don't Know
- Auteur(s): Byron Sharp
- Narrateur(s): Daniel May
- Durée: 6 h et 34 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
This audiobook provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands.
-
-
Robot voice, ack.
- Écrit par Tommy le 2018-11-29
-
How Brands Grow
- What Marketers Don't Know
- Narrateur(s): Daniel May
- Durée: 6 h et 34 min
- Date de publication: 2014-02-04
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
One Million Followers: How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- Growth Hacks for Your Business, Your Message, and Your Brand from the World's Greatest Minds
- Auteur(s): Brendan Kane
- Narrateur(s): Brendan Kane
- Durée: 6 h et 15 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Over 60 billion online messages are sent on digital platforms every day, and only a select few succeed in the mad scramble for customer attention. This means that the question for anyone who wants to gain mass exposure for their transformative content, business, or brand or connect with audiences around the globe is no longer if they should use social media but how to best take advantage of the numerous different platforms. How can you make a significant impact in the digital world and stand out among all the noise?
-
-
There’s nothing new here
- Écrit par Alexie le 2019-07-21
-
One Million Followers: How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- Growth Hacks for Your Business, Your Message, and Your Brand from the World's Greatest Minds
- Narrateur(s): Brendan Kane
- Durée: 6 h et 15 min
- Date de publication: 2019-04-30
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Get Over Your Damn Self
- The No-BS Blueprint to Building a Life-Changing Business
- Auteur(s): Romi Neustadt
- Narrateur(s): Romi Neustadt
- Durée: 6 h et 51 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Romi Neustadt is passionate about helping others build lucrative direct sales and network marketing businesses that help create lives with more freedom and flexibility, greater purpose, and a lot more fun. In this book she offers you the same direct, no-BS coaching she's given to tens of thousands to help you acquire the skills to build this sucker and teach your team to do the same. And, equally important, she'll work on your mindset so you stop over complicating it all and stop letting the negative voices in your head win.
-
-
Misleading title
- Écrit par Bill Stafford le 2019-02-05
-
Get Over Your Damn Self
- The No-BS Blueprint to Building a Life-Changing Business
- Narrateur(s): Romi Neustadt
- Durée: 6 h et 51 min
- Date de publication: 2017-11-07
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
One Million Followers, Updated Edition
- How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- Auteur(s): Brendan Kane
- Narrateur(s): Brendan Kane
- Durée: 7 h et 50 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In One Million Followers, Kane will teach you how to gain an authentic, dedicated, and diverse online following from scratch; create personal, unique, and valuable content that will engage your core audience; and build a multimedia brand through platforms like Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, and LinkedIn.
-
-
Increase Your effectiveness on Social Media
- Écrit par Todd le 2022-04-19
-
One Million Followers, Updated Edition
- How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- Narrateur(s): Brendan Kane
- Durée: 7 h et 50 min
- Date de publication: 2020-11-03
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Sell with a Story
- How to Capture Attention, Build Trust, and Close the Sale
- Auteur(s): Paul Smith
- Narrateur(s): Paul Smith
- Durée: 7 h et 59 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Despite all the high-tech tools available to salespeople, the most personal method still works best. Storytelling packs the emotional punch to turn routine presentations into productive relationships. It explains products or services in ways that resonate; it connects people and creates momentum. Stories speak to the part of the brain where decisions are made. Paul Smith, author of the acclaimed Lead with a Story, shifts his best-selling formula to the sales arena.
-
-
boring as fuck!
- Écrit par YoungEntrepreneur01 le 2018-02-11
-
Sell with a Story
- How to Capture Attention, Build Trust, and Close the Sale
- Narrateur(s): Paul Smith
- Durée: 7 h et 59 min
- Date de publication: 2016-10-18
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Making It in the Art World
- New Approaches to Galleries, Shows, and Raising Money
- Auteur(s): Brainard Carey
- Narrateur(s): Peter Drew
- Durée: 5 h et 35 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Learn how today’s artists survive, exhibit, and earn money, without selling out! This book explains how to be a professional artist and new methods to define and realize what success means. Whether you’re a beginner, a student, or a career artist looking to be in the best museum shows, this book provides ways of advancing your plans on any level. Making It in the Art World is an invaluable resource for artists at every stage, offering readers a plethora of strategies and helpful tips to plan and execute a successful artistic career.
-
-
Voice and reading monotonous and computer-like but good story.
- Écrit par Jean Rooney le 2022-07-17
-
Making It in the Art World
- New Approaches to Galleries, Shows, and Raising Money
- Narrateur(s): Peter Drew
- Durée: 5 h et 35 min
- Date de publication: 2013-02-23
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
26,82 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Rebuilding the Brand
- How Harley-Davidson Became King of the Road
- Auteur(s): Clyde Fessler
- Narrateur(s): L. J. Ganser
- Durée: 3 h et 57 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In the early 1980s, Harley-Davidson was on the verge of bankruptcy. In the general public's opinion, quality was substandard - of both motorcycles and riders. Harleys leaked oil and were often broken down. Riders were roughnecks, out to raise hell. The Harley-Davidson brand was tarnished. What s more, the charges were true.By the mid-1980s, Harley couldn't produce enough bikes to keep the public happy. Dealers were selling bikes off the showroom floor, struggling to assuage customers frustration.
-
-
master price of marketing
- Écrit par Amazon Customer le 2022-12-26
-
Rebuilding the Brand
- How Harley-Davidson Became King of the Road
- Narrateur(s): L. J. Ganser
- Durée: 3 h et 57 min
- Date de publication: 2014-10-07
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,73 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Berkshire Beyond Buffett
- The Enduring Value of Values
- Auteur(s): Lawrence A. Cunningham
- Narrateur(s): Sean Runnette
- Durée: 9 h et 48 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Berkshire Hathaway, the $300+ billion conglomerate that Warren Buffett built, is among the world's largest and most famous corporations. Yet for all its power and celebrity, few people understand Berkshire, and many assume it cannot survive without Buffett. This book challenges that assumption. In a comprehensive portrait of the corporate culture that unites Berkshire's subsidiaries, Lawrence Cunningham unearths the traits that assure the conglomerate's perpetual prosperity.
-
Berkshire Beyond Buffett
- The Enduring Value of Values
- Narrateur(s): Sean Runnette
- Durée: 9 h et 48 min
- Date de publication: 2016-06-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Brand Thinking and Other Noble Pursuits
- Auteur(s): Debbie Millman
- Narrateur(s): Nicole Vilencia
- Durée: 10 h et 26 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
We are now living in a world with over 100 brands of bottled water. The United States alone is home to over 45,000 shopping malls. And there are more than 19 million customized beverage choices a barista can whip up at your local Starbucks. Whether it’s good or bad, the real question is why we behave this way in the first place. Why do we telegraph our affiliations or our beliefs with symbols, signs, and codes? Brand Thinking and Other Noble Pursuits contains 20 interviews with the world’s leading designers and thinkers in branding.
-
-
Amazing Treasure Trove!
- Écrit par Hida le 2021-07-15
-
Brand Thinking and Other Noble Pursuits
- Narrateur(s): Nicole Vilencia
- Durée: 10 h et 26 min
- Date de publication: 2013-02-28
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The Membership Economy
- Find Your Super Users, Master the Forever Transaction, and Build Recurring Revenue
- Auteur(s): Robbie Kellman Baxter
- Narrateur(s): Tom Pile
- Durée: 8 h et 12 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
If you've ever used ZipCar, Amazon Prime, Spotify, NetFlix, Groupon, Weight Watchers, SurveyMonkey, United Mileage Plus, Pinterest, or Twitter, you are part of The Membership Economy, an increasingly popular model that author Robbie Kellman Baxter sees as the inevitable result of technological advancements, social trends, and a generation in transition. The Membership Economy argues that we are now moving away from ownership, but we still want the benefits that come with access.
-
-
There IS A Print Version
- Écrit par Khush Panthaky le 2023-09-10
-
The Membership Economy
- Find Your Super Users, Master the Forever Transaction, and Build Recurring Revenue
- Narrateur(s): Tom Pile
- Durée: 8 h et 12 min
- Date de publication: 2016-04-19
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Black Ops Advertising
- Native Ads, Content Marketing, and the Covert World of the Digital Sell
- Auteur(s): Mara Einstein
- Narrateur(s): Tamara Marston
- Durée: 7 h et 49 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Black Ops Advertising dissects this rapid rise of "sponsored content," a strategy whereby advertisers have become publishers and publishers create advertising - all under the guise of unbiased information. Covert selling, mostly in the form of native advertising and content marketing, has so blurred the lines between editorial content and marketing message that it is next to impossible to tell real news from paid endorsements.
-
Black Ops Advertising
- Native Ads, Content Marketing, and the Covert World of the Digital Sell
- Narrateur(s): Tamara Marston
- Durée: 7 h et 49 min
- Date de publication: 2016-09-13
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
26,40 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Inbound Selling
- How to Change the Way You Sell to Match How People Buy
- Auteur(s): Brian Signorelli
- Narrateur(s): Kevin Stillwell
- Durée: 7 h et 14 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Over the past decade, Inbound Marketing has changed the way companies earn buyers’ trust and build their brands - through meaningful, helpful content. But with that change comes unprecedented access to information in a few quick keystrokes. Enter the age of the empowered buyer, one who no longer has to rely on a sales rep to research their challenges or learn more about how a company’s offering might fit their needs. Now, with more than 60 percent of purchasing decisions made in the absence of a sales rep, the role of the rep itself has been called into question.
-
Inbound Selling
- How to Change the Way You Sell to Match How People Buy
- Narrateur(s): Kevin Stillwell
- Durée: 7 h et 14 min
- Date de publication: 2018-06-05
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The Search
- How Google & Its Rivals Rewrote the Rules of Business & Transformed Our Culture
- Auteur(s): John Battelle
- Narrateur(s): John Battelle
- Durée: 10 h et 1 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
What does the world want? According to John Battelle, a company that answers that question can unlock the most intractable riddles of both business and culture. And for the past few years, that's exactly what Google has been doing.
-
The Search
- How Google & Its Rivals Rewrote the Rules of Business & Transformed Our Culture
- Narrateur(s): John Battelle
- Durée: 10 h et 1 min
- Date de publication: 2005-12-21
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
New Markets for Artists
- How to Sell, Fund Projects, and Exhibit Using Social Media, DIY Pop-Ups, eBay, Kickstarter, and Much More
- Auteur(s): Brainard Carey
- Narrateur(s): Richard Allen
- Durée: 6 h et 47 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
This book is like a language course that is meant to enhance your ability to communicate your art and creative ideas to the world. In the new millennium, artists must create new models for exhibitions and sales. They must also be aware of new modes of communication, from social networking to the latest mobile phone apps. How we share visual information is radically shifting, and artists can benefit from all of these new tools.
-
New Markets for Artists
- How to Sell, Fund Projects, and Exhibit Using Social Media, DIY Pop-Ups, eBay, Kickstarter, and Much More
- Narrateur(s): Richard Allen
- Durée: 6 h et 47 min
- Date de publication: 2013-03-29
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
26,82 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-