Résultats Éditeur "Audible Studios" dans Industriel et fabrication
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Inspired
- How to Create Tech Products Customers Love, Second Edition
- Auteur(s): Marty Cagan
- Narrateur(s): Marty Cagan
- Durée: 7 h et 45 min
- Version intégrale
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Au global
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Performance
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Histoire
How do today's most successful tech companies - Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla - design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently from the vast majority of tech companies. In Inspired, technology product management thought leader Marty Cagan provides listeners with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization and how to discover and deliver technology products that your customers will love.
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Good for beginners
- Écrit par Mr. P le 2021-09-27
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Inspired
- How to Create Tech Products Customers Love, Second Edition
- Narrateur(s): Marty Cagan
- Durée: 7 h et 45 min
- Date de publication: 2018-03-20
- Langue: Anglais
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To Forgive Design
- Understanding Failure
- Auteur(s): Henry Petroski
- Narrateur(s): Stephen Hoye
- Durée: 13 h et 30 min
- Version intégrale
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Au global
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Performance
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Histoire
When planes crash, bridges collapse, and automobile gas tanks explode, we are quick to blame poor design. But Henry Petroski says we must look beyond design for causes and corrections. Known for his masterly explanations of engineering successes and failures, Petroski here takes his analysis a step further, to consider the larger context in which accidents occur. In To Forgive Design he surveys some of the most infamous failures of our time.
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To Forgive Design
- Understanding Failure
- Narrateur(s): Stephen Hoye
- Durée: 13 h et 30 min
- Date de publication: 2014-05-12
- Langue: Anglais
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Ce sera l'IA ou/et moi
- Auteur(s): Cécile Dejoux
- Narrateur(s): Marc Toupence
- Durée: 5 h et 39 min
- Version intégrale
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Au global
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Performance
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Histoire
Vous voulez comprendre l'impact de l'intelligence artificielle (IA) sur vos compétences, votre métier, votre management ? Le livre audio "Ce sera l'IA ou/et moi" de Cécile Dejoux est votre meilleur allié ! Vous êtes salarié, free-lance, entrepreneur, manager, etc., vous pensez que vous pouvez être acteur des changements liés à l'intelligence artificielle, vous ne voulez plus les subir, vous pensez que même les choses compliquées peuvent s'expliquer simplement, ce livre audio est fait pour vous !
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Ce sera l'IA ou/et moi
- Narrateur(s): Marc Toupence
- Durée: 5 h et 39 min
- Date de publication: 2021-04-13
- Langue: Français
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The Substance of Civilization
- Materials and Human History from the Stone Age to the Age of Silicon
- Auteur(s): Stephen L. Sass
- Narrateur(s): John Haag
- Durée: 8 h et 54 min
- Version intégrale
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Au global
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Performance
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Histoire
The story of human civilization can be read most deeply in the materials we have found or created, used or abused. They have dictated how we build, eat, communicate, wage war, create art, travel, and worship. Some, such as stone, iron, and bronze, lend their names to the ages. Others, such as gold, silver, and diamond, contributed to the rise and fall of great empires.
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The Substance of Civilization
- Materials and Human History from the Stone Age to the Age of Silicon
- Narrateur(s): John Haag
- Durée: 8 h et 54 min
- Date de publication: 2013-02-23
- Langue: Anglais
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The Design of Future Things
- Auteur(s): Donald A. Norman
- Narrateur(s): Bill Quinn
- Durée: 5 h et 41 min
- Version intégrale
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Au global
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Performance
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Histoire
In The Design of Future Things, best-selling author Donald A. Norman presents a revealing examination of smart technology, from smooth-talking GPS units to cantankerous refrigerators. Exploring the links between design and human psychology, he offers a consumer-oriented theory of natural human-machine interaction that can be put into practice by the engineers and industrial designers of tomorrows thinking machines.
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The Design of Future Things
- Narrateur(s): Bill Quinn
- Durée: 5 h et 41 min
- Date de publication: 2009-12-01
- Langue: Anglais
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Brandjam
- Humanizing Brands Through Emotional Design
- Auteur(s): Marc Gobe
- Narrateur(s): Gregory St. John
- Durée: 11 h et 29 min
- Version intégrale
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Au global
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Histoire
Brandjam, the follow-up to the groundbreaking best-seller Emotional Branding, presents a powerful new concept from renowned designer and business guru Mark Gobe. The Brandjam concept is about innovation, intuition, and risk. Gobe explains how design is the "instrument" companies can use for jazzing up a brand - how design puts the face on the brand and creates an irresistible message that connects buyers to the product in a visceral way.
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Brandjam
- Humanizing Brands Through Emotional Design
- Narrateur(s): Gregory St. John
- Durée: 11 h et 29 min
- Date de publication: 2013-02-28
- Langue: Anglais
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