Résultats lu par "Jean Ann Douglas" dans Toutes les catégories
-
-
Marketing in the (Great, Big, Messy) Real World
- Rewire Your Marketing Organization to Navigate Anything
- Auteur(s): Kathleen Schaub
- Narrateur(s): Jean Ann Douglas
- Durée: 6 h et 22 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Marketing leaders face an uphill battle: their teams are expected to deliver predictable, measurable results in a world characterized by uncertainty, human behavior, and complexity. Traditional approaches attempt to treat marketing as a vending machine where input guarantees output. But this outdated approach sets CMOs up for frustration in today’s dynamic business environment. Kathleen Schaub—marketing innovator, former CMO, and research analyst—reveals a radically needed shift in thinking that will not only bring clarity to the whole organization but help CMOs thrive in the chaos.
-
Marketing in the (Great, Big, Messy) Real World
- Rewire Your Marketing Organization to Navigate Anything
- Narrateur(s): Jean Ann Douglas
- Durée: 6 h et 22 min
- Date de publication: 2025-09-26
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
16,63 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-