Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
The Economics of Higher Education in the 21st Century
- Narrateur(s): Gareth Thomson
- Durée: 1 h et 58 min
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 8,71$
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Description
In the first part of this two-part work, the economics of higher education are explained. It is made clear how a university’s business model differs from that of a company that has to compete on the open market.
On this basis, it is explained:
- Why universities are in no way threatened by low retention-rates and graduation-rates
- Why universities cannot significantly improve or otherwise alter the quality of their educational services without imperiling their very existences
- Why universities do not have to improve the quality of their educational services
- Why universities couldn’t improve the quality of their services even if they wanted to
- Why the fact that many universities have low retention and graduation-rates does not a represent a business opportunity, or opportunity of any other kind, for anyone, whether inside or outside of academia
- Why principles of knowledge management (KM) that are so useful when it comes to helping businesses that compete on the open market are completely useless, and indeed of negative utility, when it comes to helping universities solve their problems.
In the second part of this work, it is explained how to construct an online university that is both lucrative and also provides instruction that is faster, better, cheaper, and more useful than the instruction provided by any existing (or possible) brick-and-mortar university. Finally, it is explained how the principles of KM can be used to optimize such a university, once it is up and running.
©2019 John-Michael Kuczynski (P)2019 John-Michael Kuczynski
D'autres livres audio du même...
Ce que les auditeurs disent de The Economics of Higher Education in the 21st Century
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.