Market Research

Liste de produits
    • The Easiest Guide to Market Research
    • Auteur(s): Pooja Agnihotri
    • Narrateur(s): Andrew Doyle
    • Durée: 48 min
    • Date de publication: 2021-10-11
    • Langue: Anglais
    • Pas de évaluations
    • The wisdom from Sun Tzu's world-famous book, The Art of War, has been widely applied by many top-class CEOs to drive their businesses to success....

    7,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

  • 8,71 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • You Can't Be Seen Until You Learn to See
    • Auteur(s): Seth Godin
    • Narrateur(s): Seth Godin
    • Durée: 7 h et 2 min
    • Date de publication: 2018-11-13
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 572 évaluations
    • For the first time, Godin offers the core of his marketing wisdom in one compact, accessible, and timeless package. This Is Marketing shows you how to do work you're proud of, whether you're a tech start-up founder, a small-business owner, or part of a large corporation....

    20,40 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Product Stories as Sales Driver and Identity Builder
    • Auteur(s): Ingemar Fredriksson, Deane Golterman
    • Narrateur(s): Richard Kemp
    • Durée: 8 h et 29 min
    • Date de publication: 2025-06-18
    • Langue: Anglais
    • Pas de évaluations
    • Traditional adverts are not a cost-effective solution and like much more. So how can you successfully catch consumers’ interest? This book provides the answer.

    17,53 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • How to Create Remarkable Experiences That Your Customers Can’t Wait to Share
    • Auteur(s): Dan Gingiss
    • Narrateur(s): Dan Gingiss
    • Durée: 5 h et 33 min
    • Date de publication: 2021-10-06
    • Langue: Anglais
    • 4 out of 5 stars 1 évaluation
    • Competition is tougher than ever these days and competing on price or product just doesn’t work as well anymore. So how can companies stand out in a crowded marketplace that is constantly evolving? The answer is customer experience....

    25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

  • 8,71 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

  • 8,71 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • The Psychology of Persuasion
    • Auteur(s): Robert B. Cialdini
    • Narrateur(s): Robert B. Cialdini
    • Durée: 20 h et 43 min
    • Date de publication: 2021-05-04
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 178 évaluations
    • In this science-driven guide to persuasion Robert Cialdini applies the psychology of why people say yes to help you succeed in business and life.

    43,11 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • The Curious Economics of Contemporary Art
    • Auteur(s): Don Thompson
    • Narrateur(s): Adam Verner
    • Durée: 10 h et 29 min
    • Date de publication: 2017-02-07
    • Langue: Anglais
    • 4 out of 5 stars 13 évaluations
    • Intriguing and entertaining, The $12 Million Stuffed Shark is a Freakonomics approach to the economics and psychology of the contemporary art world....

    20,04 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • What Juicy Burgers, Ferraris, Pornography, and Gift Giving Reveal About Human Nature
    • Auteur(s): Gad Saad, David M. Buss - foreword
    • Narrateur(s): Matthew Josdal
    • Durée: 11 h et 21 min
    • Date de publication: 2019-12-03
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 43 évaluations
    • For anyone interested in the biological basis of human behavior or simply in what makes consumers tick-marketing professionals, advertisers, psychology mavens, and consumers themselves - this is a fascinating listen....

    22,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • What Marketers Don't Know
    • Auteur(s): Byron Sharp
    • Narrateur(s): Daniel May
    • Durée: 6 h et 34 min
    • Date de publication: 2014-02-04
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 23 évaluations
    • This audiobook provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day....

    25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Wie Sie mit den psychologischen Erkenntnissen der Verhaltensökonomie den Unternehmenserfolg erhöhen
    • Auteur(s): Dominik Imseng
    • Narrateur(s): Jochen Hennecke
    • Durée: 3 h et 17 min
    • Date de publication: 2025-09-02
    • Langue: Allemand
    • Pas de évaluations
    • Vorteile: Mehr Marketing-Power trotz weniger Geld fürs Marketing Mehr Kundenerlebnis trotz weniger Geld fürs Kundenerlebnis Mehr Innovation trotz weniger Geld für die Innovationsabteilung Zum Hörbuch: Die Verhaltensökonomie (engl.

    19,73 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Achieving the Best Digital Marketing Results Using Data and Marketing Psychology
    • Auteur(s): Malene Jorgensen
    • Narrateur(s): Malene Jorgensen
    • Durée: 2 h et 38 min
    • Date de publication: 2025-08-13
    • Langue: Anglais
    • Pas de évaluations
    • Marketing data isn’t a spreadsheet problem. It’s a people problem. In Data Lemonade, digital marketing strategist Malene Jorgensen shows you how to squeeze powerful insights from messy, overwhelming data and turn them into marketing that actually connectsThis isn’t just another analytics book.

    8,71 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Native Ads, Content Marketing, and the Covert World of the Digital Sell
    • Auteur(s): Mara Einstein
    • Narrateur(s): Tamara Marston
    • Durée: 7 h et 49 min
    • Date de publication: 2016-09-13
    • Langue: Anglais
    • Pas de évaluations
    • From Facebook to Talking Points Memo to the New York Times, often what looks like fact-based journalism is not. It's advertising....

    26,40 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Ten Easy Rules to Make Sense of Statistics
    • Auteur(s): Tim Harford
    • Narrateur(s): Tim Harford
    • Durée: 10 h et 24 min
    • Date de publication: 2021-02-02
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 123 évaluations
    • From “one of the great (greatest?) contemporary popular writers on economics” (Tyler Cowen) comes a smart, lively, and encouraging rethinking of how to use statistics....

    23,31 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • The Magic Words for Influence and Impact
    • Auteur(s): Phil M. Jones
    • Narrateur(s): Phil M. Jones
    • Durée: 1 h et 14 min
    • Date de publication: 2017-12-01
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 503 évaluations
    • Often the decision between a customer choosing you over someone like you is your ability to know exactly what to say, when to say it, and how to make it count....

    6,05 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Auteur(s): Nir Eyal, Ryan Hoover
    • Narrateur(s): Nir Eyal
    • Durée: 4 h et 40 min
    • Date de publication: 2014-01-22
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 228 évaluations
    • Why do some products capture our attention, while others flop? What makes us engage with certain products out of habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us? This audiobook introduces listeners to the "Hooked Model"....

    18,74 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • The New Paradigm for Connecting Brands to People
    • Auteur(s): Marc Gobe
    • Narrateur(s): DeMario Clarke
    • Durée: 12 h et 42 min
    • Date de publication: 2013-02-28
    • Langue: Anglais
    • 3.5 out of 5 stars 3 évaluations
    • Emotional Branding is the best-selling revolutionary business book that has created a movement in branding circles by shifting the focus from products to people....

    33,53 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Channeling Attention for Change
    • Auteur(s): Robert B. Cialdini
    • Narrateur(s): John Bedford Lloyd
    • Durée: 9 h et 24 min
    • Date de publication: 2016-09-06
    • Langue: Anglais
    • 4.5 out of 5 stars 182 évaluations
    • Robert Cialdini shines a light on effective persuasion and reveals that the secret doesn't lie in the message itself but in the key moment before that message is delivered....

    25,69 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours

    • Auteur(s): Daniel Gilbert
    • Narrateur(s): Daniel Gilbert
    • Durée: 7 h et 26 min
    • Date de publication: 2006-04-27
    • Langue: Anglais
    • 4 out of 5 stars 123 évaluations
    • A smart and funny book by a prominent Harvard psychologist, which uses groundbreaking research and (often hilarious) anecdotes to show us why we’re so lousy at predicting what will make us happy–and what we can do about it....

    17,48 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours