Page de couverture de Ad Age Marketer's Brief

Ad Age Marketer's Brief

Auteur(s): E.J. Schultz & Adrianne Pasquarelli
  • Résumé

  • A weekly look at the stories making waves across the marketing industry featuring discussions with newsmakers and Ad Age reporters.
    2019
    Voir plus Voir moins
Épisodes
  • Inside Pepsi’s food-focused marketing
    May 29 2024

    Jenny Danzi discusses ‘Better with Pepsi’ campaign

    Voir plus Voir moins
    21 min
  • Behind Pabst’s embrace of ‘alternative’ marketing
    May 22 2024

    Rachel Keeton discusses reviving the Project Pabst music festival, returning to growth, and drawing on the passion of PBR fans

    Voir plus Voir moins
    22 min
  • How Vuori’s new CMO plans to build the brand
    May 15 2024

    Karen Riley-Grant talks about what’s ahead for Vuori, including its media strategy, upcoming 10-year anniversary and store expansion

    Voir plus Voir moins
    22 min

Ce que les auditeurs disent de Ad Age Marketer's Brief

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.