Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Lean: 4 Manuscripts - Six Sigma, Lean Startup, Lean Analytics & Lean Enterprise

  • Auteur(s): Harry Altman
  • Narrateur(s): Bridger Conklin
  • Durée: 5 h et 21 min
  • 5,0 out of 5 stars (1 évaluation)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Lean: 4 Manuscripts - Six Sigma, Lean Startup, Lean Analytics & Lean Enterprise

Lean: 4 Manuscripts - Six Sigma, Lean Startup, Lean Analytics & Lean Enterprise

Auteur(s): Harry Altman
Narrateur(s): Bridger Conklin
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 15,12$

Acheter pour 15,12$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Do you want to become an expert in Lean?

Get this audiobook and follow my step-by-step explanations!

Four books in one!

Six Sigma

Lean Six Sigma is a method that provides organizations tools to improve the capability of their business processes. This increase in performance and decrease in process variation lead to defect reduction and improvement in profits, employee morale, and quality of products or services.

Lean Startup

Lean Startup provides a scientific approach to creating and managing startups and gets the desired product to customers' hands faster.

Lean Analytics

Lean Analytics opens up the world of collecting and analyzing data to new entrepreneurs, by showing them how to use data as a powerful tool without getting consumed from it to build, launch and grow their startup faster while focusing on the right metrics.

Lean Enterprise

The core idea is to maximize customer value while minimizing waste. Simply, Lean means creating more value for customers with fewer resources. A lean organization understands customer value and focuses its key processes to continuously increase it. The ultimate goal is to provide perfect value to the customer through a perfect value creation process that has zero waste.

Get this audiobook bundle now!

©2017 Harry Altman (P)2017 Harry Altman

Ce que les auditeurs disent de Lean: 4 Manuscripts - Six Sigma, Lean Startup, Lean Analytics & Lean Enterprise

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.