Résultats Éditeur "HarperCollins Leadership" dans Marketing et ventes
-
-
Building a StoryBrand
- Clarify Your Message So Customers Will Listen
- Auteur(s): Donald Miller
- Narrateur(s): Donald Miller
- Durée: 4 h et 56 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Donald Miller's StoryBrand process is a proven solution to the struggle business leaders face when talking about their businesses. This revolutionary method for connecting with customers provides listeners with the ultimate competitive advantage, revealing the secret for helping their customers understand the compelling benefits of using their products, ideas, or services.
-
-
A giant ad for their product.
- Écrit par Brian Middleton le 2018-04-09
-
Building a StoryBrand
- Clarify Your Message So Customers Will Listen
- Narrateur(s): Donald Miller
- Durée: 4 h et 56 min
- Date de publication: 2017-10-10
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 22,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 22,13$ ou 1 crédit
-
-
-
Just Listen
- Discover the Secret to Getting Through to Absolutely Anyone
- Auteur(s): Mark Goulston MD
- Narrateur(s): Arthur Morey
- Durée: 7 h et 53 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Drawing on his experience as a psychiatrist, business consultant, and coach, author Mark Goulston combines his background with the latest scientific research to help listeners turn the "impossible" and "unreachable" people in their lives into allies, devoted customers, loyal colleagues, and lifetime friends. Just Listen provides simple but powerful techniques listeners can use to really get through to people.
-
-
Super annoyed
- Écrit par Utilisateur anonyme le 2023-12-08
-
Just Listen
- Discover the Secret to Getting Through to Absolutely Anyone
- Narrateur(s): Arthur Morey
- Durée: 7 h et 53 min
- Date de publication: 2020-04-21
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 29,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 29,13$ ou 1 crédit
-
-
-
Shut Up and Listen!
- Hard Business Truths that Will Help You Succeed
- Auteur(s): Tilman Fertitta, Jim Gray
- Narrateur(s): Tilman Fertitta
- Durée: 3 h et 49 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Tilman Fertitta, also known as the Billion Dollar Buyer, started his hospitality empire 30 years ago with just one restaurant. So he knows the challenges that business owners face, as well as the common pitfalls that cause them to go under. Over the years, he’s stayed true to the principles that helped him scale his business to what is believed to be the largest single-shareholder company in America, with more than four billion dollars in revenue. He’s also sole owner of the Houston Rockets. In Shut Up and Listen!, he shares the key insights that made it all possible.
-
-
Not every billionaire should write a book
- Écrit par Utilisateur anonyme le 2020-08-30
-
Shut Up and Listen!
- Hard Business Truths that Will Help You Succeed
- Narrateur(s): Tilman Fertitta
- Durée: 3 h et 49 min
- Date de publication: 2019-09-17
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 22,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 22,13$ ou 1 crédit
-
-
-
Sales Truth
- Debunk the Myths. Apply Powerful Principles. Win More New Sales.
- Auteur(s): Mike Weinberg, Anthony Iannarino - foreword
- Narrateur(s): Mark Smeby, Gabe Wicks - foreword
- Durée: 6 h et 15 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Are you having trouble believing what the new self-proclaimed “experts” post on LinkedIn and beginning to question their proclamation that everything in sales has changed? The one constant in the world of sales is the noise from self-titled experts and thought leaders informing you of the latest tools, tricks, and strategies that you should utilize. However, ironically, the more modern solutions you adopt, the harder it is to get results. Mike Weinberg offers a wake-up call to salespeople and sales leaders on how to bypass the noise so you can start winning more new sales.
-
-
Awesome book!
- Écrit par Amazon Customer le 2019-09-17
-
Sales Truth
- Debunk the Myths. Apply Powerful Principles. Win More New Sales.
- Narrateur(s): Mark Smeby, Gabe Wicks - foreword
- Durée: 6 h et 15 min
- Date de publication: 2019-06-11
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,63$ ou 1 crédit
-
-
-
The Deal
- Secrets for Mastering the Art of Negotiation
- Auteur(s): Josh Flagg
- Narrateur(s): Whitney Stuart
- Durée: 6 h et 38 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Star of the hit show Million Dollar Listing Los Angeles, Josh Flagg shares his secrets to mastering any negotiation in any industry and at any level.
-
The Deal
- Secrets for Mastering the Art of Negotiation
- Narrateur(s): Whitney Stuart
- Durée: 6 h et 38 min
- Date de publication: 2022-10-04
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix réduit: 6,99$ (72% de réduction) ou 1 crédit
Prix courant: 25,63$
Cette promotion se termine dansCette promotion est terminée -
-
-
Coach Builder
- How to Turn Your Expertise into a Profitable Coaching Career
- Auteur(s): Donald Miller
- Narrateur(s): Donald Miller
- Durée: 6 h et 46 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Have you experienced a moment when you realized your career wasn’t as secure or fulfilling as you thought it was going to be? Maybe you’ve thought about using your skills to start your own consulting business – but you haven’t had the confidence to go for it. Donald Miller has been consulting and coaching for over two decades. He’s consulted some of the world’s top brands including TOMS Shoes, TREK Bicycles and Tempur Sealy.
-
-
Should be titled “executive coach builder”. That’s who it’s for.
- Écrit par Susan Moore le 2024-04-06
-
Coach Builder
- How to Turn Your Expertise into a Profitable Coaching Career
- Narrateur(s): Donald Miller
- Durée: 6 h et 46 min
- Date de publication: 2024-03-12
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,63$ ou 1 crédit
-
-
-
Neuromarketing
- Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain
- Auteur(s): Patrick Renvoise, Christophe Morin
- Narrateur(s): Alan Taylor
- Durée: 5 h et 12 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
With people being inundated with thousands of daily sales messages, selling is now tougher than ever. That's why you need to learn what neuroscience has uncovered that will immediately increase your selling and influencing effectiveness.
-
Neuromarketing
- Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain
- Narrateur(s): Alan Taylor
- Durée: 5 h et 12 min
- Date de publication: 2021-11-09
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,63$ ou 1 crédit
-
-
-
Marketing Made Simple
- A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business
- Auteur(s): Donald Miller, Dr. J.J. Peterson
- Narrateur(s): Donald Miller, Dr. J.J. Peterson
- Durée: 4 h et 19 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
This guide from New York Times best-selling author Donald Miller is a must-have for any marketing professional or small business owner who wants grow their business. It will teach you how to create and implement a sales funnel that will increase traffic and drive sales.
-
-
Great, as expected
- Écrit par Brandon Goodwin le 2021-02-17
-
Marketing Made Simple
- A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business
- Narrateur(s): Donald Miller, Dr. J.J. Peterson
- Série: Made Simple Series
- Durée: 4 h et 19 min
- Date de publication: 2020-03-17
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 22,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 22,13$ ou 1 crédit
-
-
-
Social Media Success for Every Brand
- The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts into Profits
- Auteur(s): Claire Diaz-Ortiz, Donald Miller - foreword
- Narrateur(s): Jackie Dorman, Donald Miller - foreword
- Durée: 4 h et 5 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Apply the seven universal elements of powerful stories to dramatically improve how you connect with customers and grow your business through social media channels.
-
-
It's a good one
- Écrit par Mr Harries le 2020-02-21
-
Social Media Success for Every Brand
- The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts into Profits
- Narrateur(s): Jackie Dorman, Donald Miller - foreword
- Durée: 4 h et 5 min
- Date de publication: 2019-10-22
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 22,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 22,13$ ou 1 crédit
-
-
-
Stories That Stick
- How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business
- Auteur(s): Kindra Hall
- Narrateur(s): Kindra Hall
- Durée: 7 h et 15 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Stories That Stick provides a clear framework of ideals and a concise set of actions for you to take complete control of your own story, utilizing the principles behind the world’s most effective business storytelling strategies. Telling these stories well is a simple, accessible skill anyone can develop. With case studies, company profiles, and anecdotes backed with original research, Hall presents storytelling as the underutilized talent that separates the good from the best in business.
-
-
Diamond in the Rough
- Écrit par C. L. Aingworth le 2020-05-12
-
Stories That Stick
- How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business
- Narrateur(s): Kindra Hall
- Durée: 7 h et 15 min
- Date de publication: 2019-09-24
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,63$ ou 1 crédit
-
-
-
The Introvert’s Edge to Networking
- Work the Room. Leverage Social Media. Develop Powerful Connections
- Auteur(s): Matthew Pollard, Derek Lewis - contributor, Jeb Blount - foreword
- Narrateur(s): Jamie Jackson, Matthew Pollard, Jeb Blount
- Durée: 7 h et 29 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
One of the biggest myths that plagues the business world today is that our ability to network depends on having the “gift-of-gab”. You don’t have to be outgoing to be successful at networking. You don’t have to become a relentless self-promoter. In fact, you don’t have to act like an extrovert at all. Matthew Pollard, an introvert himself, draws on over a decade of research and real-world examples to provide an actionable blueprint for introverted networking.
-
-
Game Changer for this Extrovert!
- Écrit par Scott King le 2021-09-30
-
The Introvert’s Edge to Networking
- Work the Room. Leverage Social Media. Develop Powerful Connections
- Narrateur(s): Jamie Jackson, Matthew Pollard, Jeb Blount
- Durée: 7 h et 29 min
- Date de publication: 2021-01-19
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 29,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 29,13$ ou 1 crédit
-
-
-
How to Grow Your Small Business
- A 6-Step Plan to Help Your Business Take Off
- Auteur(s): Donald Miller
- Narrateur(s): Donald Miller
- Durée: 5 h et 2 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Using the exact steps you’ll learn in this book, Donald Miller grew his small business from four employees working out of a basement to a 15 million dollar operation, increasing revenue sixfold in just six years. As Miller grew his own business from the ground up, he realized nobody had put together a simple, step-by-step playbook for growing a business. That book didn’t exist. Until now. In this book, you’ll learn the 6 steps to grow a successful small business and create a playbook to implement them—your Flight Plan.
-
-
Great listen for baby entrepreneurs
- Écrit par Pink Posh Fox le 2023-05-17
-
How to Grow Your Small Business
- A 6-Step Plan to Help Your Business Take Off
- Narrateur(s): Donald Miller
- Durée: 5 h et 2 min
- Date de publication: 2023-03-14
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,63$ ou 1 crédit
-
-
-
Founder vs Investor
- The Honest Truth About Venture Capital from Startup to IPO
- Auteur(s): Elizabeth Joy Zalman, Jerry Neumann
- Narrateur(s): Elizabeth Joy Zalman, Jerry Neumann, Andrew Magnusson
- Durée: 6 h et 56 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Every iconic tech company was once a startup. And while these companies like to paint an origin story full of surefooted confidence, the truth is usually something different: the early life of most startups is pure chaos. This chaos comes from the vastly different motivations and incentives between those with the vision and those with the money. From fundraising paranoia to boardroom coups, Zalman and Neumann train their inimitable voices on the gulf between what founders and investors promise to do and what they end up actually doing.
-
Founder vs Investor
- The Honest Truth About Venture Capital from Startup to IPO
- Narrateur(s): Elizabeth Joy Zalman, Jerry Neumann, Andrew Magnusson
- Durée: 6 h et 56 min
- Date de publication: 2023-09-12
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 31,44$ ou 1 crédit
Prix réduit: 31,44$ ou 1 crédit
-
-
-
R.E.D. Marketing
- The Three Ingredients of Leading Brands
- Auteur(s): Greg Creed, Ken Muench
- Narrateur(s): Greg Creed, Ken Muench
- Durée: 7 h et 30 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Sidestep the marketing books, courses, and even TED talks that offer hypothetical explanations that sound sensible and embrace the proven systematic approach of R.E.D. Marketing, which the recent CEO and current CMO of Yum! Brands applied to lead Taco Bell and KFC to double digit growth. This book, filled with simple frameworks and engaging stories, will help everyone in your company understand what really works for driving sustainable brand growth and business success.
-
R.E.D. Marketing
- The Three Ingredients of Leading Brands
- Narrateur(s): Greg Creed, Ken Muench
- Durée: 7 h et 30 min
- Date de publication: 2021-06-08
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 29,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 29,13$ ou 1 crédit
-
-
-
Quantum Marketing
- Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow's Consumers
- Auteur(s): Raja Rajamannar
- Narrateur(s): Josh Childs
- Durée: 6 h et 12 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Quantum Marketing is for all business people who seek to understand how rapidly marketing is evolving, what marketers are doing to get ready for this shift, and what the new world will look like for companies, consumers, and society as the race to develop revolutionary marketing strategies reaches a whole new level.
-
-
Great insights from a remarkable marketer
- Écrit par Bruno D. le 2022-10-10
-
Quantum Marketing
- Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow's Consumers
- Narrateur(s): Josh Childs
- Durée: 6 h et 12 min
- Date de publication: 2021-02-09
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,63$ ou 1 crédit
-
-
-
Building a StoryBrand 2.0
- Clarify Your Message So Customers Will Listen
- Auteur(s): Donald Miller
- Durée: 7 h
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
New York Times best-selling author Donald Miller uses the seven universal elements of powerful stories to teach listeners how to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses in this new edition of his bestselling book. In Building a StoryBrand 2.0, Donald Miller teaches marketers and business owners to use his fully revised system of the seven universal elements of powerful stories to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses.
-
Building a StoryBrand 2.0
- Clarify Your Message So Customers Will Listen
- Durée: 7 h
- Date de publication: 2024-10-15
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 23,94$ ou 1 crédit
Prix réduit: 23,94$ ou 1 crédit
-
-
-
Charging Ahead
- GM, Mary Barra, and the Reinvention of an American Icon
- Auteur(s): David Welch
- Narrateur(s): Tee Quillin
- Durée: 7 h et 12 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
A decade ago, no one would have guessed that GM would be the company poised to lead America into the future. At a time when business book listeners seem endlessly fascinated by soaring tech giants like Amazon and Netflix, and ill-fated startups like WeWork and Theranos, why is it important to put the spotlight back on 112-year-old GM? Because Charlie Wilson’s quip from 1952 is still true: What’s good for GM is still good for America, and vice versa
-
-
Well done
- Écrit par Amanda Ottoni le 2022-09-27
-
Charging Ahead
- GM, Mary Barra, and the Reinvention of an American Icon
- Narrateur(s): Tee Quillin
- Durée: 7 h et 12 min
- Date de publication: 2022-09-20
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,63$ ou 1 crédit
-
-
-
The Obvious Choice
- Timeless Lessons on Success, Profit, and Finding Your Way
- Auteur(s): Jonathan Goodman
- Durée: 7 h
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
No matter your goals, The Obvious Choice offers 15 timeless lessons on profit and success. Jonathan Goodman, one of the world’s leading experts on helping people simplify their business, reveals proven frameworks to help you focus more, pray to the social media gods less, and master the art of attracting perfect customers.
-
The Obvious Choice
- Timeless Lessons on Success, Profit, and Finding Your Way
- Durée: 7 h
- Date de publication: 2025-01-14
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 27,36$ ou 1 crédit
Prix réduit: 27,36$ ou 1 crédit
-
-
-
The Gold Standard
- Giving Your Customers What They Didn't Know They Wanted
- Auteur(s): Colin Cowie
- Narrateur(s): Colin Cowie
- Durée: 5 h et 47 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Learn how to cultivate the most incredible customer experiences on earth through this essential guide by Colin Cowie, distinguished purveyor of unforgettable “wow” events for the world’s most demanding clients.
-
-
A must read for anyone in the event industry!
- Écrit par TK Lifestyle and Design le 2021-10-08
-
The Gold Standard
- Giving Your Customers What They Didn't Know They Wanted
- Narrateur(s): Colin Cowie
- Durée: 5 h et 47 min
- Date de publication: 2021-09-07
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix réduit: 6,99$ (72% de réduction) ou 1 crédit
Prix courant: 25,63$
Cette promotion se termine dansCette promotion est terminée -
-
-
Ziglar on Selling
- Auteur(s): Zig Ziglar
- Narrateur(s): Zig Ziglar
- Durée: 3 h et 43 min
- Version abrégée
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Want to be on top of your sales career? Are you versatile, strong willed, organized, enthusiastic, motivated, and have a great attitude? These characteristics will fall into place only if you possess the most important quality of all: a willingness to grow.
-
Ziglar on Selling
- Narrateur(s): Zig Ziglar
- Durée: 3 h et 43 min
- Date de publication: 2007-11-21
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 19,80$ ou 1 crédit
Prix réduit: 19,80$ ou 1 crédit
-